Ještě silnější Bosch CX-R

Nový Bosch Performance Line CX-R uvolňuje na trailu čistou energii: točivý moment až 100 Nm, výkon 750 W a podpora 400 % pro nejvyšší nároky na techniku jízdy!

Nový motor Bosch Performance Line CX-R je zárukou prvotřídního trailového potěšení. Díky maximální síle, bleskové reakci, precizní kontrole a exkluzivnímu režimu Race splňuje očekávání nejnáročnějších jezdců. Nabízí točivý moment až 100 Nm, maximální výkon až 750 W a podporu ke šlapání až na úrovni 400 % síly na pedálech. To je síla, která boří dosud zažité hranice. Pohonná jednotka vyvinutá s vrcholovými sportovci a nejlepšími testovacími jezdci se zároveň může pochlubit špičkovými materiály z vesmírné a závodní technologie, nízkou hmotností a kvalitními senzory. Ty zajišťují, že pohonná jednotka reaguje na sešlápnutí pedálu v řádu milisekund, a to energicky a kontrolovaně až na hranici maximálního výkonu. Jízdní režimy „Race“ a „eMTB+“, které jsou přizpůsobené přirozenému pocitu za řídítky, umožňují přesné a kontrolované podávání výkonu.

Dynamická kontrola

Claus Fleischer, generální ředitel společnosti Bosch eBike Systems, říká: „Nová motorová jednotka Performance Line CX-R je nejvýkonnějším motorem v našem portfoliu. Nedělali jsme žádné kompromisy, pokud jde o materiály, software a senzoriku, a umožnili tak zkušeným jezdcům prozkoumávat a posouvat hranice svých možností na náročných trailech. Nový jízdní režim eMTB+ kontrolovaně přenáší sílu CX-R na trail. Díky funkci „Dynamic Control”, což je druh kontroly trakce, zůstává pohyb vpřed suverénní a kontrolovaný i v náročném terénu, v prudkých pasážích či na mokrém povrchu.“

Nekompromisní podpora: exkluzivní režim Race

V náročném terénu nezáleží jen na síle – rozhodující je citlivá souhra výkonu a kontroly. Protože jezdci mají různé nároky, je na výběr několik speciálně uzpůsobitelných jízdních režimů. Kdo chce přímý přenos výkonu a maximální podporu, volí režim Race dostupný výhradně pro Performance Line CX-R. Umožňuje akceleraci bez prodlevy a pomáhá plnou silou až do maximální rychlosti, a to podporou motoru až 400 % navíc k vlastnímu výkonu. Při dynamickém překonávání velkých kamenných bloků a složitých kořenových pasáží poskytuje režim Race jako energii navíc znovu prodloužený „Extended Boost”. Díky tomu je první volbou pro závody na elektrokolech, kde záleží na každé vteřině! Pokud chcete režim přizpůsobit svým osobním preferencím, můžete si v aplikaci eBike Flow individuálně upravit různé výkonové parametry.

Plná dynamika a kontrola: nový režim eMTB+ pro náročné traily

Dynamický a progresivní režim eMTB+ je další rozhodující novinkou pro sportovní a náročné jízdy na trailech. Překlenuje mezeru mezi režimem eMTB a režimem Race a vyvažuje plnou sílu režimu Race jedinečnou kontrolou. V závislosti na výkonu jezdce dávkuje režim eMTB+ podporu až do výše 400 % navíc k vlastnímu výkonu. „Extended Boost” je stejně citlivý jako v režimu eMTB a dokáže vyvinout stejnou setrvačnost jako v režimu Race. Svou sílu vyvíjí přirozeně a agilně a díky funkci „Dynamic Control” ji může jezdec vždy přesně dávkovat pomocí vlastního výkonu. Režim eMTB+ inteligentně přepíná – v závislosti na situaci – mezi „Dynamic Control” a známým chováním s přímou odezvou. Stejně jako v režimu Race lze i v režimu eMTB+ v aplikaci eBike Flow jemně nastavit výkonové hodnoty tak, aby přesně vyhovovaly vašim potřebám a jízdním situacím. Pro ambiciózní cyklisty na horských kolech jsou nyní k dispozici čtyři jemně odstupňované dynamické jízdní režimy Tour+, eMTB, eMTB+ a Race. Ty lze individuálně uzpůsobit prostřednictvím aplikace Flow, a to jak z hlediska výkonových hodnot (W, Nm), tak i z hlediska dynamiky a reakcí.

Prémiové materiály: nízká hmotnost a dynamický dojem z jízdy

Ať už jde o strmá stoupání, sprinty přes kořenové pasáže nebo nerovný terén se schody: Abyste z každé jízdní situace vytěžili maximum, jsou materiály pohonné jednotky Performance Line CX-R navrženy pro maximální výkon a odolnost. Práškově lakovaný hořčíkový kryt ve vesmírně šedé barvě dodává robustnost, zatímco titanová kliková hřídel odolná proti korozi a vysoce kvalitní keramická kuličková ložiska snižují hmotnost na pouhých 2,7 kg, a zajišťují tak ještě hladší chod. Zároveň je Performance Line CX-R odolná a spolehlivá díky kvalitní konstrukci a výkonné elektronice. Při sjezdu je nový motor podstatně tišší. Povedlo se oddělit vnější pohon (řetěz, převodník, kazeta) od vnitřního soukolí (volnoběh, převodovka, motor) a tím snížit mechanický hluk, takže se můžete za jízdy plně soustředit na traily a přírodu.

Vysoce kvalitní senzorika: výkon ve správný okamžik

Aby bylo zajištěno, že Performance Line CX-R podá výkon v těch správných jízdních situacích, měří systém senzorů vlastní výkon až tisíckrát za sekundu. Zajišťuje to mimo jiné přesná technologie měření točivého momentu a senzor kadence s vysokým rozlišením. Inerciální senzory (IMU) měří také zrychlení a otáčení v šesti směrech a rozpoznávají úhly sklonu a náklonu i otřesy. Na trailu to znamená jediné – příliv maximální síly, která je přesně kontrolovatelná a je k dispozici v ten správný okamžik. Ať už jde o energický sprint ze zatáčky, jemně dávkovaný rozjezd na kluzkém povrchu nebo o prudké, technicky náročné stoupání.
První horská elektrokola s novým středovým motorem Bosch Performance Line CX-R by měla být k dispozici u specializovaných prodejců výhledově od podzimu 2025.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
Vytisknout

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Informace na našem webu jsou pro všechny zdarma, oproti tomu magazín je zpoplatněn. Můžete si ho tedy objednat pohodlně až do vaší schránky formou předplatného tištěné verze anebo do vašeho počítače, tabletu či chytrého telefonu.

E-bike od a do z

Doporučujeme

RoadCycling.cz

roadcycling.cz

electricbikers.cz

Mitsubishi Motors

https://www.mitsubishi-motors.cz

www.repase-aku.cz

https://www.ervpojistovna.cz/cs/pojisteni-jizdnich-kol

PowerBox.one

www.powerbox.one