Ještě předtím, než se podíváme na to, co se za dvě sezony změnilo, připomeňme si, s kým vlastně máme tu čest. Základem inovovaného Pivotu Shuttle zůstává do detailu propracovaný karbonový rám, o pohon se stará středový elektromotor Shimano Steps ve svém nejvyšším provedení. Na svém místě zůstává i vestavěná baterie s kapacitou pět set čtyři watthodin, která je i nadále integrální součástí rámu samotného. Aby rám neztratil nic ze své tuhosti, baterii drží celkem osm šroubů, které je nutné jeden po druhém povolit, pokud chcete baterii vyjmout. Baterii je k vnějšímu ochrannému krytu nově přichycena pomocí praktického rychloupínacího mechanismu.
Novinkou je pak především rozměr zapletených kol. V sériové podobě najdete větší devětadvacetipalcová kola s možností nasazení menších sedmadvacítek, a to až do tří palců maximální šíře pláště. O jeden centimetr povyrostl rovněž celkový zdvih, konkrétně hovoříme o sto šedesáti milimetrech nad kolem předním a sto čtyřiceti milimetrech nad kolem zadním. Mírně přiostřená je také geometrie rámu. Hlavový úhel poklesl o dalšího půl stupně, dosah je nezanedbatelných šest milimetrů kratší, vůbec největší změnou je potom poloha středového složení, které se posunulo o celých patnáct milimetrů výše.
Kromě jiného se změnilo také osazení. K nejvýše postavenému modelu přibyl jeden dostupnější, oba vybavené zapletenými koly DT Swiss a na míru vyladěným vzduchovým odpružením Fox Float. Dražší Pivot Shuttle Race XTR přijíždí s vidlicí Fox 36 Factory Float, tlumičem Fox Factory Float DPX2, čtyřpístkovými kotoučovými brzdami Shimano XT a špičkovou dvanáctirychlostní sadou Shimano XTR v mechanickém provedení. Cenově příznivější provedení nabídne vidlici Fox 36 Performance Float, tlumič Fox Performance Float DPX2, čtyřpístkové kotoučové brzdy Shimano BT-TM520 a sadu Shimano Deore XT s jedenácti převody.
Více o novém Pivotu Shuttle najdete na stránkách výrobce www.pivotcycles.com, případně také na webu českého zastoupení značky www.protocycles.cz.