A skutečně! S novinkou, jež nese trefné označení Rally, míří Vintage Electric ze silnic, chodníků a cyklostezek trochu jiným směrem. Elektrokola inspirovaná designem klasických amerických motocyklů jsou oblíbená především ve městech, kde slouží jako plnohodnotný dopravní prostředek při cestách za prací i zábavou. Novinka, totiž model Rally, o kterém je dnes řeč, je v porovnání se svými sourozenci mnohem všestrannější. Kromě zpevněných povrchů si poradí také s lehkým terénem a jako takový je ideálním parťákem pro dojíždění i volný čas.
Dobře známý recept s ocelovým rámem, zadním nábojovým elektromotorem a bateriemi ukrytými v hliníkovém krytu jen těsně nad středem doplňují nové ingredience. V prvé řadě je to přední odpružená vidlice se zdvihem sníženým na padesát milimetrů, další novinkou jsou zubaté pláště usazené na širokých devětadvacetipalcových ráfcích. Jak jsme u Kaliforňanů zvyklí, s výkonem se ani v tomto případě nešetřilo. Nábojový elektromotor se pyšní sedmi sty padesát watty výkonu a maximální rychlostí pětačtyřicet kilometrů za hodinu.
Jak jsme již naznačili výše, baterie je umístěna v hlavním rámovém trojúhelníku a její kapacita činí necelých deset a půl ampérhodin. Dojezd na jedno nabití osciluje mezi třiceti a devadesáti kilometry podle způsobu využití. Doba nabíjení se pohybuje okolo dvou hodin. K ovládání pohonného systému slouží informační displej umístěný na levé straně řídítek. Jezdci se nabízí hned pět režimů dopomoci vhodných jak do města, tak i do terénu. Více informací najdete na internetových stránkách výrobce na adrese www.vintagelectricbikes.com.